Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Potřebujete pomoci s výběrem?
Extrémně nízká poruchovost
22. dubna 2013 Petr MacekVýběr produktů, které zařadíme do sortimentu je velice přísný a naše nabídka obsahuje jen výrobky s min. poruchovostí. Pokud dojde ke zvýšení poruchovosti nad 1 %, dochází ke komunikaci s výrobci a dovozci o vzniklé situaci a ke zhodnocení, zda CVB bude nadále předmětné výrobky prodávat.
Přístroje a výrobny v našem e-shopu nejen prodáváme, ale také navrhujeme, montujeme a především sami používáme.
Pokud přesto dojde k poruše přístroje, snažíme se vyřídit vzniklou situaci ke spokojenosti zákazníka.
Po nákupu výrobků v e-shopu, probíhá servis v záruce i po záruce tak, že zákazník nahlásí problém písemným způsobem na e-mail info@cvb.cz, kde uvede vše potřebné k identifikaci zakázky, následně zákazník dostane informaci o objednávce svozu spediční firmou k nám do firmy (C V B s.r.o., Dukelská 5449, 43001 Chomutov), který zařídí naši pracovníci. Zákazník výrobek zabalí dle požadavků spediční firmy a odevzdá ho dopravci. Následně dojde v dílně našimi techniky ke zhodnocení reklamace nebo opravy a zákazník dostane podrobnou zprávu jakým způsobem bude problém vyřešen. Výrobek v záruce, který byl uznán jako reklamace, buď opravíme nebo vyměníme a samozřejmě vše na naše náklady, vč. svozu i dopravy zpět. Pokud se jedná o pozáruční servis, dostane zákazník informaci, kolik bude stát oprava a pokud bude souhlasit s cenou, bude oprava provedena. Pokud cena nebude rentabilní a vyplatí se spíše nový výrobek, bude zákazníkovi doporučeno výhodnější řešení. Starý výrobek bez problému ekologicky zlikvidujeme.
Servis a opravy vzduchotechniky, klimatizace, tepelných čerpadel, odvlhčení, topení, atd., které jsme instalovali na místě našimi techniky se řeší písemným nahlášením na technické oddělení na e-mail info@cvb.cz případně na bendl@cvb.cz, kde opět dojde k identifikaci případu a následné návštěvě našich techniků přímo na místě instalace, kde dojde k přesnému určení problému, případně k okamžité opravě. Pokud je problém složitější a nelze opravit zařízení při první návštěvě, dostane zákazník přesnou informaci o vzniklé situaci a v případech pozáručních přesný rozpočet na opravu a je na zákazníkovi, zda se rozhodně našich služeb využít.
Podívejte se, proč nakoupit u nás >>
Nejnovější články
- Akce Airbi Cashback
- Aromaterapie proti depresi
- Co je UV záření, jak vzniká a jak likviduje bakterie a viry?
- Co je ozón, jak vzniká, jak likviduje bakterie, viry, houby, plísně, hmyz, roztoče?
- Klimatizace jako úsporné topidlo
- Elektrické přímotopy s nízkou spotřebou
- Podzim plný novinek
- Novinka: aroma difuzér pro děti
- Jak vybrat čističku vzduchu
- Elektrické přímotopy s akumulací